Ready, set, go - Reisverslag uit Lier, België van Annemie Buyle - WaarBenJij.nu Ready, set, go - Reisverslag uit Lier, België van Annemie Buyle - WaarBenJij.nu

Ready, set, go

Blijf op de hoogte en volg Annemie

07 Maart 2014 | België, Lier

Morgen is het dan zover, na maanden van aftellen en 101 paniek-momenten, zijn we eindelijk klaar om te vertrekken. Gepakt en gezakt zou je zeggen, toch valt onze bagage qua volume betrekkelijk mee. Eén trekkersrugzak en rugzakje handbagage per man en dit voor drie maanden van huis weg te zijn. Hopelijk zijn we niet te veel vergeten…

Zo ongeveer iedereen heeft me de voorbije maanden de oren van het hoofd gevraagd/gezaagd, “Hoe gaat de stage in zijn werk gaan?” “Gaan de cultuurverschillen erg groot zijn?” “Wat gaan jullie nu exact met de opbrengst van ’t ballekesfestijn doen?” enzovoort…
Wel mensen, ik hoop vanaf volgende week eindelijk zelf de antwoorden te kennen en die zal ik met jullie delen via deze blog. Enjoy!

Kita-ay na lang! xoxo

  • 07 Maart 2014 - 23:25

    Nadja:

    He Annemie,
    Ik heb de kans niet meer gehad je te zien. Daarom wens ik je en aan de rest van de ploeg, heel veel succes, werkgenot, plezier,.... Wees voorzichtig en kom behouden terug naar huis! Laat wat van je horen he!
    Liefs,
    Tante Nadja

  • 08 Maart 2014 - 09:52

    Nonkel Luc:

    hoi hoi Annemieke, bij deze wens ik mijn lievelingsnichtje een goede reis en behouden thuiskomst, ben er zeker van dat jij en de rest van de ploeg daar nuttig werk gaan verrichten en volg jullie dan ook op de voet,
    dikke X
    Nonkel Luc

  • 09 Maart 2014 - 08:30

    G A:

    'k Steek mijn neus er ook tussen, natuurlijk...

  • 10 Maart 2014 - 20:46

    Kjenta:

    hoihoi chicka! Miss youuuuuuu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemie

Actief sinds 01 Maart 2014
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 9403

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Iloilo, the Philippines

Landen bezocht: